تعمیر بخور سرد خانگی و آرایشگاهی

تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر

 کتاب تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد/گرم و نبولایزر حرفه ایی

برای تماشای فیلمهای آموزشی میتوانید اینجا کلیک کنید.

برای دانلود نسخه الکترونیکی کتاب اینجا کلیک کنید

بخور سرد خانگی و آرایشگاهی

تعداد صفحات:  68 صفحه

 قیمت نسخه چاپی :210.000 تومان

قیمت نسخه الکترونیکی 19.000 تومان

  دانلود نسخه الکترونیکی کتاب

دستگاههای بخور برای ایجاد رطوبت در محیطهای سر بسته مانند محل کار یا منزل مورد استفاده قرار میگیرند.این دستگاهها با افزایش میزان رطوبت هوا می توانند به مطبوع شدن هوای تنفسی انسان کمک زیادی نمایند.هر چند که کاربردهای این دستگاهها فراتر از این موارد است. که از آنجمله میتوان به مواردی همچون کاهش بار میکروبی هوای محیط، ایجاد رطوبت مورد نیاز برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست انسان و مرطوب نمودن پوست، کاهش ذرات آلرژی زا در هوا و جلوگیری از سرفه های خشک در افراد حساس، کاهش میزان حساسیت و آسم در افراد مستعد و حتی کاهش میزان خر و پف اشاره کرد.

رطوبت به میزان بخار آب موجود در هوا گفته می ‌شود و رطوبت نسبی پایین به این معنی است که هوا خشک است و قابلیت نگهداری رطوبت زیادی را دارد. براي رهایی از هوای خشک می ‌توان از دستگاه‌های بخور استفاده کرد.
دستگاه های بخور اگر به طور صحیح استفاده شوند، می ‌توانند ازخشکی پوست بدن و پوشش مخاط بینی و گلو جلوگیری کنند و بروز سرماخوردگی، حملات سردردهای سینوسی، آلرژی، آسم و به عنوان یکی از درمان های کمکی در عفونت های دستگاه فوقانی و تحتانی بیماری ‌های تنفسی را کاهش دهند .

رطوبت ساز اولتراسونیک یا همان اتمایزر اولتراسونیک، یک دستگاه الکترونیکی است که برای افزایش رطوبت هوا در محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با استفاده از اولتراسونیک، آب را به شکل بخاری درآورده و به هوا تزریق می کند تا رطوبت در محیط افزایش یابد.

امروزه این دستگاه کاربرد بسیاری چه در منازل و چه در محیطهای درمانی پیدا کرده است.از آنجا که نگهداری از این دستگاه شرایط ویژه ایی را طلب می کند بر آن شدیم تا در این کتاب توضیح کاملی در مورد نحوه استفاده صحیح از این دستگاه را به خوانندگان ارائه کنیم. همچنین نحوه تعمیر تخصصی این وسیله بطور جامع و کامل در اینجا ارائه شده است تا افرادی که تمایل دارند بعنوان حرفه خود در این زمینه مشغول به کار شوند از آن استفاده کنند.

از آنجا که در این کتاب سعی شده تا تعمیر دستگاه به ساده ترین شکل ارائه شود لذا افراد غیر متخصص نیز می توانند با خواندن آن، دستگاه بخور سرد خود را در منزل تعمیر نموده و از لذت آن بهره مند شوند.

فهرست مطالب کتاب

– انواع دستگاههای رطوبت ساز.

– آشنایی با تفاوتهای دستگاه نبولایزر و بخور سرد.

– اصول کارکرد دستگاه بخور سرد.

– کاربری دستگاه بخور سرد و گرم.

– اصول عملکرد دستگاه نبولایزر(رطوبت ساز)

– آشنایی با بلوکهای مداری دستگاه نبولایزر و بخور سرد.

– آشنایی با بلوکهای مداری دستگاه بخور سرد.

– شناسایی بلوک تغذیه(پاور) و آشنایی با ایرادات آن.

– آ شنا یی با بلوک فرمان و آشنایی با ایرادات آن.

– شناسایی بلوک قدرت و آشنایی با ایرادات آن.

– انواع منابع تغذیه(بلوک تغذیه) بکار رفته در بخورسرد.

– منبع تغذیه خطی ، عیب‌یابی و تعمیر.

– خرابیهای منبع تغذیه خطی و نحوه رفع آنها

– منبع تغذیه سوئیچینگ و عیب‌یابی و تعمیر آن.

– مدار قدرت دستگاه بخور سرد.

– مدار فرمان دستگاه بخور سرد.

– خلاصه خرابی ها  ونحوه رفع آن در رطوبت ساز و بخور سرد.

تعمیرات تخصصی دستگاه بخور سرد